بانک ملت به خاطر اختلال در خدمات سامانههای بانکداری اینترنتی و همراه بانک از مشتریان عذرخواهی و درباره علل آن توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش پایگاه تخصصی و خبری تحلیلی عصر گمرک، اختلال در ارائه خدمات به مشتریان از طریق درگاههای غیرحضوری شامل همراه بانک و اینترنت بانک ناشی از اقدامات این بانک برای ارتقای زیرساختهای فنی، استفاده از فناوریهای نوین و مهاجرت به سامانه نوین بانکداری متمرکز است.
بانک ملت صمیمانه از مشتریان عزیز پوزش میطلبد و امید دارد، با بهرهگیری از فناوریهای مدرن و زیرساختی جدیدی که در دست اقدام است، با افزودن به کیفیت خدمات خود در درگاههای موبایل و اینترنت بانک در روزهای آینده چنین مشکلاتی پیش روی کاربران محترم نباشد.
انتهای پیام/.