،به گزارش عصر گمرک به نقل ازچابک آنلاین، "ابراهیم غلامی" بیان کرد: شرایط فعلی ،ورود ریسکهای نوظهور از جمله شیوع ویروس کرونا با تغییرات مختلفی همچون تغییرات اقتصادی و اجتماعی و ... همراه بوده که این موضوع سبک زندگی افراد را دستخوش تغییراتی مانند، تغییر در الگوی خرید و ترجیحات استفاده از خدمات اینترنتی و آسان کرده است.
وی، با تاکید براینکه" شرکتهای بیمهای از تغییرات موجود در الگو و سبک زندگی مستثنی نیستند و باید خود را با شرایط موجود همگام کنند"، عنوان کرد: درهمین راستا شرکت بیمه تجارتنو پیرو منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر سال تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها، اقدام به راه اندازی سیستم مدیریت خرده فروشی بنام "بنو شاپ" کرده است.
غلامی، هدف شرکت بیمه تجارتنو از راه اندازی سامانه آنلاین بنو شاپ، را گسترش شبکه فروش و ارائه خدمات بیمهای برشمرد و افزود: افزایش ضریب نفوذ بیمه، توسعه کانال توزیع و بازاریابی محلی و به تبع آن دسترسی آسان بیمه گذاران و ارائه خدمات مطلوب متناسب با نیازهای مشتریان و ترجیح های آنها از جمله اهداف بنوشاپ است.
سرپرست معاونت توسعه بازاروشبکه فروش شرکت بیمه تجارتنو، توضیح داد: سامانه آنلاین فروش بنو شاپ امکاناتی را در اختیار نمایندگان این شرکت بیمهای در سراسرکشور قرار میدهد تا بتوانند براحتی بازاریابان را تحت پوشش قرار دهندو به دلیل پیچیده نبودن و قابلیت استفاده آسان، شبکه فروش را به شدت از نظر نفرات افزایش میدهد که به تبع آن در فروش این شرکت بیمهای هم تاثیر گذار خواهد بود.
غلامی، اذعان داشت که نرم افزار بنوشاپ(سامانه آنلاین فروش شرکت بیمه تجارتنو) در مرحله اول به صورت کامل برای مجموعه معاونتهای این شرکت بیمهای و در مرحله دوم هم برای تمام مدیران و کارکنان شعب این شرکت بیمهای به صورت نسخه نمایشی اجرا شد و بزودی هم برای تمام نمایندگان شرکت بیمه تجارتنو در سراسر کشور به صورت آنلاین نسخه نمایشی اجرایی میشود.
وی، به بازدیدغلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی از شرکت بیمه تجارتنو اشاره کرد و افزود: در آن بازدید سامانه آنلاین فروش شرکت بیمه تجارت نو برای رئیس کل بیمه مرکزی هم به صورت نسخه نمایشی اجراشد که از این نرم افزار استقبال خوبی کردند و گفتند منتظر اجرایی شدن این طرح در شرکت بیمه تجارتنو هستند.