مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در شاخصهای کیفیت شبکه از حد استاندارد بالاتریم، گفت: براساس رصد سامانههای پاسخگویی بهطور میانگین 85 درصد رضایت مشتریان را جلب کردهایم.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران؛
کیفیت شبکه مخابرات از حد استاندارد بالاتر است
25 آبان 1400 ساعت 14:41
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در شاخصهای کیفیت شبکه از حد استاندارد بالاتریم، گفت: براساس رصد سامانههای پاسخگویی بهطور میانگین 85 درصد رضایت مشتریان را جلب کردهایم.
به گزارش پایگاه تخصصی و خبری تحلیلی عصر گمرک، مجید سلطانی در نشست خبری درباره اظهارات اخیر اقای فلاح جوشقانی مشاور وزیر ارتباطات مبنی بر نبود مشتری گرایی در مخابرات افزود: به طور میانگین 85 درصد رضایت مشتریان را جلب کرده ایم و بر اساس ارزیابیها این رضایت روند صعودی دارد.
سلطانی گفت: هم اکنون 20 میلیون مشترک فعال در بخش تلفن و 6 میلیون مشترک در بخش باند پهن ثابت داریم و طبیعی است که با این گستردگی شبکه در کشور، نارضایتیهایی هم وجود داشته باشد.
وی افزود: در بخش کیفیت شبکه هم زیر نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستیم و اقدامات ما در مرکز مانیتورینگ مخابرات رصد میشود و در شاخصهای کیفیت شبکه از حد استاندارد بالاتریم.
انتهای پیام/.
کد مطلب: 1739