کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسط سازمان فناوری اطلاعات:

فراخوان حضور استارت آپ ها در رویداد جهانی «وب‌ سامیت» اعلام شد

16 شهريور 1400 ساعت 12:34

سازمان فناوری اطلاعات ایران برای حضور کسب و کارها و استارت ‌آپ های علاقه مند به شرکت در رویداد جهانی «وب ‌سامیت» در لیسبون پرتغال، فراخوان داد.


به گزارش عصر گمرک، رویداد بین ‌المللی تکنولوژی Web Summit ، 2021 از اول تا چهارم نوامبر (10 تا 13 آبان) سال جاری در لیسبون کشور پرتغال برگزار می ‌شود.
 
وب ‌سامیت یک کنفرانس سالانه در حوزه تکنولوژی اطلاعات محسوب می ‌شود که هر ساله به میزبانی کشور پرتغال برگزار می ‌شود و به نوعی یکی از بزرگترین رویدادهای فناوری در جهان به شمار می ‌آید.
 
رویداد جهانی Web Summit در سال 2009 تأسیس و اولین گردهمایی آن در دوبلین ایرلند برگزار شد، اما در سال 20116 به طور دائم به لیسبون انتقال یافت.
 
مهمترین اهداف این رویداد مربوط به گردآوردی و ایجاد امکان تبادل نظر میان سخنرانان برجسته، بزرگترین شرکت ‌ها و رسانه ‌های برتر حوزه فناوری جهان است.
 
محورهای این کنفرانس شامل فناوری اینترنت، فناوری ‌های نوظهور و سرمایه گذاری خطرپذیر است. شرکت ‌کنندگان در وب‌ سامیت طیف وسیعی از کسب ‌و کارهای حوزه فناوری، از 500 شرکت برتر Fortune گرفته تا شرکت ‌های نوپا و نمایندگان صنایع های ‌تک هستند .
 
در سال ‌های گذشته نمایندگانی از بخش‌ های دولتی، پارک ‌های فناوری و کسب ‌و کارهای نوپای ایرانی در رویداد مذکور حضور یافته ‌اند.
 
رویداد سال جاری به صورت حضوری و در دو قالب نمایشگاهی و سمینار برگزار می‌ شود. با توجه به روند کند صدور ویزای کشور پرتغال برای هموطنان ایرانی، به استارت آپ ها و کسب و کارهای متقاضی حضور در این رویداد توصیه می ‌شود، در اسرع وقت نسبت به شروع فرآیند اخذ ویزا اقدام کنند.
 
علاقه ‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایشگاه و نشست‌ های تخصصی این رویداد می‌توانند به وب ‌سایت https://websummit.com مراجعه کنند.
 
 


کد مطلب: 1229

آدرس مطلب :
https://www.asrgomrok.ir/news/1229/فراخوان-حضور-استارت-آپ-رویداد-جهانی-وب-سامیت-اعلام

عصرگمرک
  https://www.asrgomrok.ir